All for Joomla All for Webmasters
bilgi@yoldostlari.com
0542 387 80 13

YOL DOSTLARIYLA ŞİLE AĞVA POLONEZKÖY GEZİSİ (2014)

Yol Dostlarıyla Günübirlik Polonezköy, Şile ve Ağva’da keyif günü

ULAŞIM, KAHVALTI, BARBEKÜDE TAVUK, KÖFTE, SUCUK, REHBERLİK VE ÇEVRE GEZİLERİ DAHİL!

<< 99 TL >>

Herkese bir kez daha merhaba…

27 Nisan Pazar günübirlik keyifli bir gün yaşamaya ne dersiniz?

Eğer cevabınız evetse size bir önerimiz olacak 🙂

Kalkış Saatleri ve Yerleri:

06:30 İncirli Boyner Önü
07:00 Beşiktaş Yıldız Üniversitesi Otobüs Durağı
07:30 Kadıköy Evlendirme Dairesi

Sizleri aracımıza aldıktan sonra keyifli bir yolculuğa başlıyoruz ve Polonezköy’e doğru hareket ediyoruz. Araç içinde gezi ile ilgili rehberimzin vereceği gezi ile ilgili bilgileri dinliyoruz.

Polonezköy’ü tanıyacağımız kısa bir geziden sonra Cumhuriyet Köyünde bulunan kır restaurantımızda kahvaltı molası veriyoruz. Doğayla iç içe geçen bu mekânda yapacağımız kahvaltı sonrası, fotoğraf çekiminin bir keyif olduğu ve kısa bir yürüyüş yapacağımız Saklıgöl’e geçiyoruz.

Saklıgöl’de vereceğimiz mola bitiminde Şile’ye geliyoruz. Şile ile ilgili bilgileri aldıktan sonra öğle yemeğimizi alıyoruz. Barbeküde tavuk, köfte ve sucuklar midemizi şenlendirecek…

Yemek sonrasında Ağva’ya hareket ediyoruz. Önce yol üzerinde bulunan Akçakese Köyü’ne uğruyoruz. Buradan Ağva’ya geçiyor ve Göksu Irmağı üzerinde tekne gezimize başlıyoruz. Gezi sonrası Ağva’da serbest zaman veriyoruz. Burada turumuzun son fotoğraflarını çekip, İstanbul’a dönmek üzere yola koyuluyoruz.

Şile’de alışveriş için serbest zaman da vereceğiz… İstanbul’a getireceğiniz çok güzel hediyelikler sizleri bekliyor olacak…